SOBOTA













U nás to byla dnes sobota jak má být... dopoledne rodinná návštěva... dobrý oběd... klid a pohoda. Odpoledne jsme kreslily, vystřihovaly, prostě tvořily a teď sledujeme pohádky :o) Tenhle týden bude pro mne náročnější, tak musím načerpat trošku sil.

Ač jsem velký milovník kávy, v zimních měsících dávám přednost čaji. Miluju černý čaj... oblíbila jsem si T2 což je černý čaj s francouzkým karamelem... mňam, je opravdu vynikající. Další z mých zimních favoritů je Café latte tea černý čaj s kávovými zrny a pak taky Milky caramel tea ten je sice bílý, ale taky moc dobrý. Z nové konvice jsem opravdu nadšená, má uvnitř sítko a velikostně je ideální. 
Minulý víkend jsme byly na chalupě, takže jsem si dovezla větve borovice. Nakonec jsem je dala jen do mé oblíbené skleněné koule a nechala přírodní. Velký plakát Warhola putoval do jídelny nad stůl a pod stůl jsem dala koberec, který byl původně v obýváku... krásně nám jídelnu zateplil. 
A v tomto čase u nás nesmí samozřejmě chybět ani zapálená svíčka, nebo lépe řečeno svíčky... já mám spotřebu vážně velkou, ale myslím, že takových nás je víc ;-) Kromě svícnů na čajové svíčky, které mám vážně všude, jsem věrná vonným svíčkám od TineK mají nádherný design a voní i když nejsou zapálené. Letos jsem si dopřála Christmas scent a nejsem zklamaná, navíc večer na ní nádherně prosvítají čísla. Další opravdovou lahůdkou jsou svíčky Voluspa, já jsem zvolila vůni Crisp Champagne a je úžasná! Jemná a přitom dost intenzivní a k tomuto období se skvěle hodí ;-) Navíc mají krásný obal, takže se skvěle hodí i jako dárek.

Doufám, že si užíváte sobotní pohody jako my.
Hezký zbytek víkendu
s láskou
Radana

p.s. opravdu moc, moc děkuji za tak krásné komentáře k minulému příspěvku, jsem vážně zaskočená, kolik se Vás tu sešlo, mám velkou radost... a hřeje mě pocit, že to co dělám se někomu líbí a má to smysl, protože všichni co píšeme blogy, víme kolik práce a času to je... děkuji!!! 

4 komentáře:

  1. Zdravím, dnes jsem u Vás prvně, a opravdu ne naposledy! Sleduji Vás na instagramu, máte úžasné fotky, a jak tak čtu, tak i úžasné články... Mějte krásný adventní čas... Štěpka
    zvu Vás: www.facebook.com/pages/Handmade-by-Bunnysek/390388317756997

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpko moc Vás zdravím a díky za návštěvu, jsem ráda, že se Vám u mne líbí :) Určitě se K Vám mrknu, přeji krásné předvánoční dny, R.

      Vymazat
  2. Milá Radko, Váš blog sleduji již delší dobu a moc ráda se sem chodím kochat. Tyto fotky jsou opravdu krásné, ta druhá je jak z katalogu:) Jídelna na mě působí krásně čistě a jemně, stejně jako celý blog. Mějte pěkný a pohodový Advent, Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru děkuji moc za návštěvu a komentář. Já na Váš blog taky chodím moc ráda, Vaše bydlení je opravdu krásné. Přesně můj šálek kávy a o fotkách ani nemluvím. Máte pro to cit :) Přeji ať se Vám daří a užijte si pokud možno v pohodě poslední adventní dny, R.

      Vymazat